شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

اتوباربری

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

اسباب‌‌کشی یا اعصاب‌کشی؟

اسباب‌كشي هم از آن كارهاست كه تا اسمش مي‌آيد همه ياد اعصاب خرد و خستگي و كلي ضرر و خسارت به وسايل منزل مي‌افتند. افرادي كه درگير اسباب‌كشي مي‌شوند معمولا با يك‌سري استرس‌ها دست و پنجه نرم مي‌كنند كه بايد به‌نحوي از آنها گريخت. در اين مطلب به نكاتي اشاره شده كه توجه به آنها هم در وقت و هم در هزينه‌ها تا حد بسيار زيادي صرفه‌جويي خواهد كرد. به هر حال اسباب‌كشي كردن قلق‌هايي دارد كه شايد خيلي‌ها از آن اطلاعي نداشته باشند.

این موقع‌های سال که می‌شود بسیاری از مستأجران باید اسباب و اثاثیه‌شان را کول کنند و به خانه‌ای جدید بروند.

اسباب‌كشي هم از آن كارهاست كه تا اسمش مي‌آيد همه ياد اعصاب خرد و خستگي و كلي ضرر و خسارت به وسايل منزل مي‌افتند. افرادي كه درگير اسباب‌كشي مي‌شوند معمولا با يك‌سري استرس‌ها دست و پنجه نرم مي‌كنند كه بايد به‌نحوي از آنها گريخت. در اين مطلب به نكاتي اشاره شده كه توجه به آنها هم در وقت و هم در هزينه‌ها تا حد بسيار زيادي صرفه‌جويي خواهد كرد. به هر حال اسباب‌كشي كردن قلق‌هايي دارد كه شايد خيلي‌ها از آن اطلاعي نداشته باشند. ما اين قلق‌ها را رايگان در اختيارتان مي‌گذاريم تا باربری را با دردسر بسيار كمتري انجام دهيد. فقط يادتان باشد كه به‌طور كلي جابه‌جا كردن محل زندگي با توجه به فرهنگ ما، كار مشكل و همراه با دردسري است، پس اين نكات فقط مي‌توانند از مشكلات و دردسرهاي اين كار كم كنند.

روز اسباب‌كشي را معين كنيد

اگر روز مشخصي براي تخليه خانه قديمي و تحويل خانه جديد نداريد نخستين و شايد مهم‌ترين قدم آن است كه يك روز مشخص را براي اسباب‌كشي تعيين كنيد. نگوييد آخر‌ماه يا چند هفته ديگر اين كار را انجام مي‌دهم اگر بدون تعيين اين روز مهم جلو برويد با شكست سنگيني در اين كار مواجه خواهيد شد. سعي كنيد به روز تعيين شده هم وفادار بمانيد و اسباب‌كشي را به روزهاي بعد موكول نكنيد. حالا كه اين روز را مشخص كرده‌ايد با يك برنامه زمانبندي مدون مي‌دانيد كه چه وسايلي را در چه زماني بسته‌بندي كنيد. بدون برنامه‌ريزي هيچ كاري به نتيجه درستي نمي‌رسد، چه برسد به اسباب‌كشي كه معمولا با برنامه‌ريزي هم نمي‌توانيد نتيجه كاملا مطلوب را به‌دست بياوريد.

از كجاها كارتن پيدا كنيم؟

۲ راه تهيه كارتن براي بسته‌بندي وسايل خانه پيش رويتان قرار دارد؛ يك راه خريدن كارتن‌هاي جديد و راه ديگر رفتن سراغ كارتن‌هاي دسته‌دوم است. براي خريد كارتن نو در تهران بايد به چهارراه مولوي، خيابان مولوي برويد كه بورس كارتن‌فروش‌هاست. در شهرهاي بزرگ هم با كمي جست‌وجو مي‌توانيد مغازه‌هاي عمده‌فروشي كارتن را پيدا كنيد. مزيت خريد كارتن نو هم اين است كه شما مي‌توانيد كارتن‌هاي كاملا سالم و محكم را در هر اندازه‌اي كه نياز داريد بخريد. در روش دوم كه مرسوم‌تر است شما بايد سراغ سوپرماركت‌ها، ميوه‌فروش‌ها يا مغازه‌هاي ديگر اطراف محل سكونت فعلي‌تان برويد. يادتان باشد كه از چند هفته قبل شروع به جمع‌آوري كارتن كنيد، چون اين روزها كه بازار اسباب‌كشي داغ است، كارتن دست‌دوم هم ناياب مي‌شود.

مهم‌ترين مرحله، بسته‌بندي است

بسته‌بندي و جمع و جور كردن تمام وسايل نيز يكي از نكات كليدي در زمينه اسباب‌كشي ‌است. علاوه بر كارتن و جعبه، براي بسته‌بندي به چسب پهن و ماژيك هم نياز داريد. روزنامه باطله هم براي بسته‌بندي وسايل شكستني تهيه كنيد. اين كار با پارچه هم قابل انجام است. يك نكته كليدي در مرحله بسته‌بندي اين است كه چيزهايي را كه لازم نداريد با خود بار نكنيد. هر چقدر اسباب و اثاثيه شما كمتر باشد كارتان هم كمتر خواهد شد. حتما روي يك اتيكت، اطلاعاتي در مورد وسايلي كه درون جعبه قرار داده‌ايد بنويسيد و روي جعبه بچسبانيد. باور نمي‌كنيد كه اين كار در موقع باز كردن جعبه‌ها چه كمك بزرگي به شما خواهد كرد و هيچ جعبه‌اي هم گم نمي‌شود. چون اين مرحله خيلي مهم‌ است در ستون كنار چند توصيه ديگر هم برايتان بيان كرده‌ايم.

چطور بسته‌بندي را انجام دهيم؟

محوطه‌اي از خانه را خالي كنيد تا جعبه‌هايي را كه بسته‌بندي مي‌كنيد به‌صورت موقت در آنجا قرار دهيد. حرفه‌اي‌هاي اسباب‌كشي معمولا توصيه مي‌كنند كه كار بسته‌بندي را از آشپزخانه و ظرف و ظروف شروع كنيد. بعد سراغ كمد لباس‌ها برويد و آنها را بسته‌بندي كنيد. به هيچ وجه كمد پر را جابه‌جا نكنيد، چون هم وزنش بسيار سنگين خواهد بود و هم احتمال ريخته شدن محتويات داخل آنها هنگام جابه‌جايي در خيابان وجود دارد. يادتان باشد الان بهترين فرصت براي خداحافظي با لباس‌هايي است كه لازم نداريد و سال‌هاست بي‌خودي حجم كمدتان را اشغال كرده است. در مرحله بعد سراغ رختخواب‌ها، كتاب‌ها و ديگر وسايل برويد كه بسته‌بندي آنها مسلما راحت‌تر است. نوشتن اطلاعات روي كارتن فراموش نشود.

خانه جديد را از قبل آماده كنيد

يكدفعه اسباب و وسايل‌تان را بار نزنيد و به خانه جديد نرويد. بايد مقدماتي را قبل از ورود به خانه جديد انجام دهيد كه مهم‌ترين آن نظافت است. بزرگ‌ترين اشتباه در اين مرحله كه معمولا خيلي‌ها مرتكب آن مي‌شوند اين است كه اول وسايل را به خانه جديد ببريد و بعد بخواهيد نظافت يا تعميرات جزئي خانه جديد را انجام دهيد. اين كارها نياز به اين دارد كه خانه جديدتان را به‌طور كامل تخليه كنيد، بنابراين اگر مي‌خواهيد به دردسر نيفتيد و اثاثيه‌تان را ۲ بار كول نكنيد تمام اين كارها را پيش از اسباب‌كشي انجام دهيد. خيلي هم روي مهارت‌هاي فني خودتان حساب نكنيد، الان وقت آزمون و خطا نيست، اگر بخشي از كارهاي خانه‌ جديدتان واقعا فني است آن را به متخصصش بسپاريد و خودتان سراغ كارهاي ديگر برويد.

بهترين فرصت براي نونوار شدن

اسباب‌كشي به‌طور كلي خرج دارد اما برخي وسايل خانه هستند كه واقعاً ارزش جابه‌جايي را ندارند و حالا بهترين فرصت مهياست كه آنها را دور بريزيد يا اينكه حداقل قبل از جابه‌جايي، آنها را تعمير اساسي كنيد. البته قبل از آن حتما به محتويات ته جيب‌تان نگاهي بيندازيد. به هر حال اين كار كلي هزينه روي دستتان مي‌گذارد كه شايد فعلا برايتان مقدور نباشد. حداقل يك هفته قبل از زمان اسباب‌كشي وسايل جديد را سفارش بدهيد تا اسباب و اثاثيه جديد در زمان مناسب براي شما ارسال شود. آنها را مستقيما به خانه جديد ببريد. درضمن بد نيست قبل از اسبا‌ب‌كشي چرخي در محله جديدتان بزنيد تا با مغازه‌هاي اطراف آشنا بشويد. شايد يكي‌دو روز اول كه هنوز آشپزخانه‌تان مهيا نشده به يك رستوران خوب هم نياز پيدا كنيد.

بسته‌بندي حرفه‌اي

بهترين كار براي بسته‌بندي شكستني‌ها اين است كه آنها را در داخل جعبه‌هاي مخصوص خودشان قرار دهيد. اما معمولا كسي اين جعبه‌ها را نگه نمي‌دارد بنابراين وقتي آنها را داخل كارتن‌ها بسته‌بندي مي‌كنيد حتما لاي‌به‌لاي پارچه و روزنامه بپيچيد. مي‌توانيد از پلاستيك‌هاي ضربه‌گير يا حباب‌دار هم كه در پلاستيك‌فروشي‌ها موجود است استفاده كنيد.

روي جعبه‌ها چه بنويسيم؟

ممكن است داخل يك كارتن، كلي وسايل جا بدهيد. بهتر است ليست كامل اين وسايل را روي جعبه بنويسيد. درضمن كلمه «شكستني» را به‌صورت بزرگ در 4 طرف كارتن بنويسيد تا حمل‌كننده متوجه حساسيت بار باشد. محل مورد استفاده وسايل را هم در كنار ليست‌تان بنويسيد مثلا وسايل مربوط به آشپزخانه يا اتاق خواب يا پذيرايي و... به اين ترتيب هر يك از جعبه‌ها به محض انتقال به مكان جديد، در آن فضاي اشاره شده قرار مي‌گيرد.

محافظت از وسايل چوبي

يادتان باشد بيشترين جايي كه در وسايل چوبي هنگام جابه‌جايي آسيب مي‌بيند گوشه‌هاي زاويه‌دار آنهاست. بهترين وسيله براي محافظت از اين بخش‌ها هم همان استفاده از پلاستيك‌هاي ضربه‌گير است. حتما اين پلاستيك‌ها را با چسب پهن روي گوشه‌ها بچسبانيد.

حمل گلدان‌ها و گياهان

اگر مي‌توانيد، با يك خودروي شخصي گلدان‌ها را جابه‌جا كنيد چون مسلما در جابه‌جايي با كاميون و وانت، اين گياهان حسابي آسيب مي‌بينند. يك راه‌حل ديگر البته براي گلدان‌هاي كوچك اين است كه مجموعه‌اي از آنها را در يك جعبه محكم مقوايي، چوبي يا پلاستيكي قرار داده و در داخل هريك از گلدان‌ها، چوبي به بلندي ارتفاع بلندترين گياه مجموعه قراردهيد. سپس كيسه زباله‌اي بزرگ روي آن بگذاريد. با اين بسته‌بندي ويژه مي‌توانيد آنها را به كاميون‌ها و وانت‌ها هم بسپاريد.

باربری قیطریه

باربری در قیطریه : ارائه خدمات بسته بندی، باربری و حمل و نقل ، اعزام نیروی متخصص باربری در قیطریه تهران با تعرفه مناسب و کیفیت بالا

باربری در محدوده قیطریه تهران

دفتر قیطریه ؛ باربری تکبار تهران

خدمات باربری این شرکت در قیطریه با بالاترین تخصص و تجربه در خدمت عزیزان منطقه میباشد .

ارسال خودرو مناسب اثاثیه شما

اسباب کشی در کمترین زمان و بالاترین دقت

اعزام کادر باربری ماهر و ورزیده جهت حمل و نقل وسائل منزل و اداری

ارسال ملزومات بسته بندی حرفه ای با نرخ مصوب بازار

اعزام نیروی متخصص جهت بسته بندی اثاثیه

و هر آنچه از شرکت باربری قیطریه انتظار دارید .

ارمغان اتوبار و باربری در قیطریه آرامش خیال همشهریان عزیز می باشد .

لطفا جهت هماهنگی با شماره تلفن 22142131 تماس حاصل نمایید.

باربری در شهران

باربری در شهران : بسته بندی حرفه ای، حمل وسائل سنگین، جابجایی جهیزیه عروس، فروش لوازم بسته بندی. اتوبار VIP سرویس مجهز باربری و بسته بندی خود را با تخفیف ویژه در شهران ارائه مینماید.

باربری در شهران ، اتوبار در شهران

اسباب کشی یکی از پروژه های سخت است که ممکن اسب برای هر فردی اتفاق بیفتد. سرویس باربری در شهران که توسط اتوبار VIP ارائه میشود بهترین راه حل برای یک اسباب کشی بی دردسر و آسان است. هدف ما خدمترسانی هرچه بهترین و ارائه بهترین سرویس باربری در شهران به اهالی محترم این منطقه است.

خدمات باربری در شهران

1- حمل و نقل وسائل سنگین ( گاوصندوق ، پیانو و ...)

2- ارسال سرویس باربری مجهز

3- باربری تخصص و بسته بندی حرفه ای

اتوبار VIP آماده همکاری با کلیه مراکز دولتی و خصوصی جهت باربری در تهران میباشد. در صورت تمایل با شماره تلفن های این شرکت تماس حاصل نمایید.

اسباب‌‌کشی یا اعصاب‌کشی؟

در بعضی از ماههاب سال بسیاری از مستأجران باید اسباب و اثاثیه‌شان را کول کنند و به خانه‌ای جدید بروند.

اسباب‌كشي هم از آن كارهاست كه تا اسمش مي‌آيد همه ياد اعصاب خرد و خستگي و كلي ضرر و خسارت به وسايل منزل مي‌افتند. افرادي كه درگير اسباب‌كشي مي‌شوند معمولا با يك‌سري استرس‌ها دست و پنجه نرم مي‌كنند كه بايد به‌نحوي از آنها گريخت. در اين مطلب به نكاتي اشاره شده كه توجه به آنها هم در وقت و هم در هزينه‌ها تا حد بسيار زيادي صرفه‌جويي خواهد كرد. به هر حال اسباب‌كشي كردن قلق‌هايي دارد كه شايد خيلي‌ها از آن اطلاعي نداشته باشند. ما اين قلق‌ها را رايگان در اختيارتان مي‌گذاريم تا اين كار را با دردسر بسيار كمتري انجام دهيد. فقط يادتان باشد كه به‌طور كلي جابه‌جا كردن محل زندگي با توجه به فرهنگ ما، كار مشكل و همراه با دردسري است، پس اين نكات فقط مي‌توانند از مشكلات و دردسرهاي اين كار كم كنند.

روز اسباب‌كشي را معين كنيد

اگر روز مشخصي براي تخليه خانه قديمي و تحويل خانه جديد نداريد نخستين و شايد مهم‌ترين قدم آن است كه يك روز مشخص را براي اسباب‌كشي تعيين كنيد. نگوييد آخر‌ماه يا چند هفته ديگر اين كار را انجام مي‌دهم اگر بدون تعيين اين روز مهم جلو برويد با شكست سنگيني در اين كار مواجه خواهيد شد. سعي كنيد به روز تعيين شده هم وفادار بمانيد و اسباب‌كشي را به روزهاي بعد موكول نكنيد. حالا كه اين روز را مشخص كرده‌ايد با يك برنامه زمانبندي مدون مي‌دانيد كه چه وسايلي را در چه زماني بسته‌بندي كنيد. بدون برنامه‌ريزي هيچ كاري به نتيجه درستي نمي‌رسد، چه برسد به اسباب‌كشي كه معمولا با برنامه‌ريزي هم نمي‌توانيد نتيجه كاملا مطلوب را به‌دست بياوريد.

از كجاها كارتن پيدا كنيم؟

۲ راه تهيه كارتن براي بسته‌بندي اثاثیه خانه پيش رويتان قرار دارد؛ يك راه خريدن كارتن‌هاي جديد و راه ديگر رفتن سراغ كارتن‌هاي دسته‌دوم است. براي خريد كارتن نو در تهران بايد به چهارراه مولوي، خيابان مولوي برويد كه بورس كارتن‌فروش‌هاست. در شهرهاي بزرگ هم با كمي جست‌وجو مي‌توانيد مغازه‌هاي عمده‌فروشي كارتن را پيدا كنيد. مزيت خريد كارتن نو هم اين است كه شما مي‌توانيد كارتن‌هاي كاملا سالم و محكم را در هر اندازه‌اي كه نياز داريد بخريد. در روش دوم كه مرسوم‌تر است شما بايد سراغ سوپرماركت‌ها، ميوه‌فروش‌ها يا مغازه‌هاي ديگر اطراف محل سكونت فعلي‌تان برويد. يادتان باشد كه از چند هفته قبل شروع به جمع‌آوري كارتن كنيد، چون اين روزها كه بازار اسباب‌كشي داغ است، كارتن دست‌دوم هم ناياب مي‌شود.

مهم‌ترين مرحله، بسته‌بندي است

بسته‌بندي و جمع و جور كردن تمام وسايل نيز يكي از نكات كليدي در زمينه اسباب‌كشي ‌است. علاوه بر كارتن و جعبه، براي بسته‌بندي به چسب پهن و ماژيك هم نياز داريد. روزنامه باطله هم براي بسته‌بندي وسايل شكستني تهيه كنيد. اين كار با پارچه هم قابل انجام است. يك نكته كليدي در مرحله بسته‌بندي اين است كه چيزهايي را كه لازم نداريد با خود بار نكنيد. هر چقدر اسباب و اثاثيه شما كمتر باشد كارتان هم كمتر خواهد شد. حتما روي يك اتيكت، اطلاعاتي در مورد وسايلي كه درون جعبه قرار داده‌ايد بنويسيد و روي جعبه بچسبانيد. باور نمي‌كنيد كه اين كار در موقع باز كردن جعبه‌ها چه كمك بزرگي به شما خواهد كرد و هيچ جعبه‌اي هم گم نمي‌شود. چون اين مرحله خيلي مهم‌ است در ستون كنار چند توصيه ديگر هم برايتان بيان كرده‌ايم.

چطور بسته‌بندي را انجام دهيم؟

محوطه‌اي از خانه را خالي كنيد تا جعبه‌هايي را كه بسته‌بندي مي‌كنيد به‌صورت موقت در آنجا قرار دهيد. حرفه‌اي‌هاي اسباب‌كشي معمولا توصيه مي‌كنند كه كار بسته‌بندي را از آشپزخانه و ظرف و ظروف شروع كنيد. بعد سراغ كمد لباس‌ها برويد و آنها را بسته‌بندي كنيد. به هيچ وجه كمد پر را جابه‌جا نكنيد، چون هم وزنش بسيار سنگين خواهد بود و هم احتمال ريخته شدن محتويات داخل آنها هنگام جابه‌جايي در خيابان وجود دارد. يادتان باشد الان بهترين فرصت براي خداحافظي با لباس‌هايي است كه لازم نداريد و سال‌هاست بي‌خودي حجم كمدتان را اشغال كرده است. در مرحله بعد سراغ رختخواب‌ها، كتاب‌ها و ديگر وسايل برويد كه بسته‌بندي آنها مسلما راحت‌تر است. نوشتن اطلاعات روي كارتن فراموش نشود.

خانه جديد را از قبل آماده كنيد

يكدفعه اسباب و وسايل‌تان را بار نزنيد و به خانه جديد نرويد. بايد مقدماتي را قبل از ورود به خانه جديد انجام دهيد كه مهم‌ترين آن نظافت است. بزرگ‌ترين اشتباه در اين مرحله كه معمولا خيلي‌ها مرتكب آن مي‌شوند اين است كه اول وسايل را به خانه جديد ببريد و بعد بخواهيد نظافت يا تعميرات جزئي خانه جديد را انجام دهيد. اين كارها نياز به اين دارد كه خانه جديدتان را به‌طور كامل تخليه كنيد، بنابراين اگر مي‌خواهيد به دردسر نيفتيد و اثاثيه‌تان را ۲ بار كول نكنيد تمام اين كارها را پيش از اسباب‌كشي انجام دهيد. خيلي هم روي مهارت‌هاي فني خودتان حساب نكنيد، الان وقت آزمون و خطا نيست، اگر بخشي از كارهاي خانه‌ جديدتان واقعا فني است آن را به متخصصش بسپاريد و خودتان سراغ كارهاي ديگر برويد.

بهترين فرصت براي نونوار شدن

اسباب‌كشي به‌طور كلي خرج دارد اما برخي وسايل خانه هستند كه واقعاً ارزش جابه‌جايي را ندارند و حالا بهترين فرصت مهياست كه آنها را دور بريزيد يا اينكه حداقل قبل از جابه‌جايي، آنها را تعمير اساسي كنيد. البته قبل از آن حتما به محتويات ته جيب‌تان نگاهي بيندازيد. به هر حال اين كار كلي هزينه روي دستتان مي‌گذارد كه شايد فعلا برايتان مقدور نباشد. حداقل يك هفته قبل از زمان اسباب‌كشي وسايل جديد را سفارش بدهيد تا اسباب و اثاثيه جديد در زمان مناسب براي شما ارسال شود. آنها را مستقيما به خانه جديد ببريد. درضمن بد نيست قبل از اسبا‌ب‌كشي چرخي در محله جديدتان بزنيد تا با مغازه‌هاي اطراف آشنا بشويد. شايد يكي‌دو روز اول كه هنوز آشپزخانه‌تان مهيا نشده به يك رستوران خوب هم نياز پيدا كنيد.

بسته‌بندي حرفه‌اي

بهترين كار براي بسته‌بندي شكستني‌ها اين است كه آنها را در داخل جعبه‌هاي مخصوص خودشان قرار دهيد. اما معمولا كسي اين جعبه‌ها را نگه نمي‌دارد بنابراين وقتي آنها را داخل كارتن‌ها بسته‌بندي مي‌كنيد حتما لاي‌به‌لاي پارچه و روزنامه بپيچيد. مي‌توانيد از پلاستيك‌هاي ضربه‌گير يا حباب‌دار هم كه در پلاستيك‌فروشي‌ها موجود است استفاده كنيد.

روي جعبه‌ها چه بنويسيم؟

ممكن است داخل يك كارتن، كلي وسايل جا بدهيد. بهتر است ليست كامل اين وسايل را روي جعبه بنويسيد. درضمن كلمه «شكستني» را به‌صورت بزرگ در 4 طرف كارتن بنويسيد تا حمل‌كننده متوجه حساسيت بار باشد. محل مورد استفاده وسايل را هم در كنار ليست‌تان بنويسيد مثلا وسايل مربوط به آشپزخانه يا اتاق خواب يا پذيرايي و... به اين ترتيب هر يك از جعبه‌ها به محض انتقال به مكان جديد، در آن فضاي اشاره شده قرار مي‌گيرد.

محافظت از وسايل چوبي

يادتان باشد بيشترين جايي كه در وسايل چوبي هنگام جابه‌جايي آسيب مي‌بيند گوشه‌هاي زاويه‌دار آنهاست. بهترين وسيله براي محافظت از اين بخش‌ها هم همان استفاده از پلاستيك‌هاي ضربه‌گير است. حتما اين پلاستيك‌ها را با چسب پهن روي گوشه‌ها بچسبانيد.

حمل گلدان‌ها و گياهان

اگر مي‌توانيد، با يك خودروي شخصي گلدان‌ها را جابه‌جا كنيد چون مسلما در جابه‌جايي با خودر باربری ، اين گياهان حسابي آسيب مي‌بينند. يك راه‌حل ديگر البته براي گلدان‌هاي كوچك اين است كه مجموعه‌اي از آنها را در يك جعبه محكم مقوايي، چوبي يا پلاستيكي قرار داده و در داخل هريك از گلدان‌ها، چوبي به بلندي ارتفاع بلندترين گياه مجموعه قراردهيد. سپس كيسه زباله‌اي بزرگ روي آن بگذاريد. با اين بسته‌بندي ويژه مي‌توانيد آنها را به كاميون‌ها و وانت‌ها هم بسپاريد.

ترفندهای اثاث کشی

اسباب کشی آسان نیاز به یکسری راهکار دارد که با یادگیری آن می توان به آن دست یافت.در این مقاله سعی شده ترفندهایی را یادآور شویم که در بهبود روند اثاث کشی به کار بیاید و راحتی در این امر را برای شما به همراه داشته باشد.

اسباب کشی آسان نیاز به یکسری راهکار دارد که با یادگیری آن می توان به آن دست یافت.در این مقاله سعی شده ترفندهایی را یادآور شویم که در بهبود روند اثاث کشی به کار بیاید و راحتی در این امر را برای شما به همراه داشته باشد.

ترفندهای اسباب کشی

روزهای پر استرس یافتن منزل نو گذشته و روزهای پر کار اسباب کشی نزدیک می شود . ما در اینجا با آموزش چند ترفند ساده سعی در یاری رساندن به شما داریم :

تناسب متراژهای خانه قدیمی و جدید را در نظر بگیرید . اگر خانه جدید کوچکتر باشد بالطبع نیاز مند دور ریختن یکسری اثاثیه اضافی و کم کاربرد هستید که بعدا گیج و سردرگم یافتن جا برای آنها نشوید . در حین جمع کردن اثاثیه به دور ریختن و بخشیدن زیادی ها هم مشغول باشید .

شاید متراژ خانه ها یکسان و حتی خانه جدید بزرگتر باشد ولی کمد و کابینت به اندازه نیاز شما نداشته باشد . پیش از اسباب کشی نسبت به تامین فضا اقدام کنید .

با تهیه کارتن های مقاوم در سایزهای مختلف از کیفیت بسته بندی اثاثیه اصمینان حاصل کنید ، روی هر کارتن خلاصه ای از محتویات و مکان مورد استفاده آن را بنویسید .

بهتر است بعد از حمل اثاثیه به منزل جدید ابتدا خرده ریزهای ضروری آشپزخانه را جابجا کنید با این کار حداقل برای پخت و سرو غذا به مشکل نمی خورید .

نصب و راه اندازی گاز و یخچال و تعیین محلی برای استراحت از الویت های بعد از اسباب کشی می باشد .

ترفندهای اثاث کشی

اسباب کشی آسان نیاز به یکسری راهکار دارد که با یادگیری آن می توان به آن دست یافت.در این مقاله سعی شده ترفندهایی را یادآور شویم که در بهبود روند اثاث کشی به کار بیاید و راحتی در این امر را برای شما به همراه داشته باشد.

اسباب کشی آسان نیاز به یکسری راهکار دارد که با یادگیری آن می توان به آن دست یافت.در این مقاله سعی شده ترفندهایی را یادآور شویم که در بهبود روند اثاث کشی به کار بیاید و راحتی در این امر را برای شما به همراه داشته باشد.

ترفندهای اسباب کشی

روزهای پر استرس یافتن منزل نو گذشته و روزهای پر کار اسباب کشی نزدیک می شود . ما در اینجا با آموزش چند ترفند ساده سعی در یاری رساندن به شما داریم :

تناسب متراژهای خانه قدیمی و جدید را در نظر بگیرید . اگر خانه جدید کوچکتر باشد بالطبع نیاز مند دور ریختن یکسری اثاثیه اضافی و کم کاربرد هستید که بعدا گیج و سردرگم یافتن جا برای آنها نشوید . در حین جمع کردن اثاثیه به دور ریختن و بخشیدن زیادی ها هم مشغول باشید .

شاید متراژ خانه ها یکسان و حتی خانه جدید بزرگتر باشد ولی کمد و کابینت به اندازه نیاز شما نداشته باشد . پیش از اسباب کشی نسبت به تامین فضا اقدام کنید .

با تهیه کارتن های مقاوم در سایزهای مختلف از کیفیت بسته بندی اثاثیه اصمینان حاصل کنید ، روی هر کارتن خلاصه ای از محتویات و مکان مورد استفاده آن را بنویسید .

بهتر است بعد از حمل اثاثیه به منزل جدید ابتدا خرده ریزهای ضروری آشپزخانه را جابجا کنید با این کار حداقل برای پخت و سرو غذا به مشکل نمی خورید .

نصب و راه اندازی گاز و یخچال و تعیین محلی برای استراحت از الویت های بعد از اسباب کشی می باشد .

باربری تهران میرداماد

باربری و بسته بندی اثاثیه در میرداماد

اسباب کشی موفقیت آمیز مستلزم انتخاب شرکت اتوبار متعهد و با تجربه خوب می باشد زیرا بخش اصلی و مهم اسباب کشی بسته بندی و حمل اثاثیه بدون خسارت و در اسرع وقت می باشد

باربری و بسته بندی اثاثیه در میرداماد

اسباب کشی موفقیت آمیز مستلزم انتخاب شرکت اتوبار متعهد و با تجربه خوب می باشد زیرا بخش اصلی و مهم اسباب کشی بسته بندی و حمل اثاثیه بدون خسارت و در اسرع وقت می باشد


باربری تهران میرداماد

سرعت ، دقت و تجربه درخشان در امر اسباب کشی از خصوصیات بارز باربری میرداماد می باشد . تماس با شرکت حمل اثاثیه در محدوده میرداماد شما را از استرس یک اسباب کشی پر دردسر رها و آرامش را به شما هدیه می دهد .

خدمات اتوبار میرداماد به صورت پکیج و یا انتخابی با بالاترین کیفیت ارائه می شود

مهم ترین خدمات اتوبار میرداماد

1- مشاوره رایگان تلفنی یک یا دو روز پیش از اسباب کشی

2- ارسال خودرو مناسب طبق سفارش شما و یا مناسب با میزان اثاثیه

3- بسته بندی اثاثیه توسط متخصصین بسته بند با بالاترین دقت و ظرافت در کار به موجب کمترین آسیب دیدگی

4- ارسال لوازم بسته بندی اثاثیه بطور کامل با قیمت مصوب

5- اعزام نیروهای توانمند و با تجربه جهت حمل اثاثیه

6- تضمین کیفیت کار و جابجایی اثاثیه بدبار و سنگین توسط نیروهای کاربلد و توانمند

کارتن مناسب اسباب کشی

برای پیدا کردن جعبه برای اسباب کشی می توانید از نزدیک ترین سوپرمارکت ها ، میوه فروشی ها ، سوپر پروتئین و مکان های دیگری که تعداد زیادی جعبه خالی در دست دارند مراجعه کنید .شما می توانید این جعبه ها را از سوپری های اطراف با قیمت ارزان یا مجانی دریافت کنید.

برای پیدا کردن جعبه برای اسباب کشی می توانید از نزدیک ترین سوپرمارکت ها ، میوه فروشی ها ، سوپر پروتئین و مکان های دیگری که تعداد زیادی جعبه خالی در دست دارند مراجعه کنید .شما می توانید این جعبه ها را از سوپری های اطراف با قیمت ارزان یا مجانی دریافت کنید.

کارتن مناسب اسباب کشی

چند نکته در مورد کارتن های اسباب کشی

1. بهتر است در زمان بسته بندی اثاثیه بر روی هر جعبه اسم محل تخلیه آن و محتویاتش را لیست کنید و بر روی آن بچسبانید.

2. هیچ وقت بدون مشخص کردن جای وسایل، آن را باز نکنید. این کار باعث می شود ماه ها در داخل جعبه های باز شده به دنبال وسایل متفرقه و مختلف سرگردان شوید.

3. قبل از بسته بندی وسایل جعبه هایی هستند که قرار است درون آن ها وسایل بچینید . با چسب پهن کف جعبه را به خوبی بچسبانید تا از پارگی آن در زمان حمل جلوگیری کنید.

4. بهتر است لوازم شکستنی را در جعبه اصلی خودشان که دارای حفاظ هایی است، قرار دهید. اگر این جعبه ها را دور انداخته اید، وسایل شکستنی را در روزنامه یا پارچه یا پلاستیکهای حبابدار بپیچید و درون یک کارتن محکم بسته بندی کنید.

مطالبی که در زمان اسباب کشی باید به آنها توجه کنیم!

مطالبی که در زمان اسباب کشی باید به آنها توجه کنیم!

شاید بتوان اسباب کشی را در دسته کارهای سخت قرار داد ،زیرا نیاز به یک زمانبندی و هماهنگی دقیق است تا بتوان کمی از آشوب های آن را کاهش داد.در زیر مطالبی را به شما ارائه می دهیم که بتوانید، از پس این غول بزرگ برآیید!

مطالبی که در زمان اسباب کشی باید به آنها توجه کنیم!

شاید بتوان اسباب کشی را در دسته کارهای سخت قرار داد ،زیرا نیاز به یک زمانبندی و هماهنگی دقیق است تا بتوان کمی از آشوب های آن را کاهش داد.در زیر مطالبی را به شما ارائه می دهیم که بتوانید، از پس این غول بزرگ برآیید!

• یادداشت برداری: یکی از روش هایی که برای اکثر کارها به ما پیشنهاد می دهند انجام یادداشت و برنامه ریزی برای امور آتی مان است.با این کار یک مسیر و یک زمانبندی برای خودمان ترسیم می کنیم.

در واقع پیش خودمان یک دو دوتا ،چهار تایی می کنیم که ببینیم کجای مسیر قرار داریم چقدر با پایان راه فاصله داریم و برای رسیدن به انتهای مسیر چه کارهایی باید انجام دهیم. در اسباب کشی وسایلمان هم به یک چنین یادداشتی نیازمندیم .بعد از یادداشت برداری نوبت به مرحله اجرا می رسد.

• انتخاب یک گروه و یک موسسه باربری معتبر می تواند به شما کمک کند برخی از مسئولیت های خود را در قبال دادن هزینه به دوش آنها واگذار کنید و همچنین وظیفه بیمه کردن وسیله های شما را به عهده می گیرد تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتواند حداقل، خسارت مالی شما را جبران نماید.

• برای اینکه بتوانید وسیله های خود را پس از انجام کار به راحتی پیدا کنید و یک زمان طولانی را صرف پیدا کردن آنها نکنید (وسایل شستشو،وسایل آشپزی ،اتو،چای ساز،شناسنامه و…) باید به دقت روی جعبه هر کدام به طور خوانا اسمشان را یاداشت کنید و به کارگران بگویید یک جای مشخص از ماشین را به آنها اختصاص دهند.

• سعی کنید زمانی کار اسباب کشی را انجام دهید که کارگران انرژی بیشتری داند.مثلا اول صبح…

• به هر کس از اعضای خانواده و از جمله ازفرزندان خود مسئولیتی بدهید.حداقل آنها می توانند وسایل کوچک اتاق خود ،کتاب ها،مجسمه های خود و…را درون کارتن های مناسب بسته بندی قرار دهند.

• بستن طناب برای بسته بندی اثاثیه به جعبه ها و محکم کردن آنها ،می تواند کار حمل بار را برای شما راحت تر کند.

• قبل ورود به مکان جدید سعی کنید وسایل قبلی را تا جایی که می توانید تمیز کنید بعد نسبت به انتقال آنها اقدام کنید.

• برای آنکه وسایل چوبیتان (میز ،کمد،صندلی و…) صدمه و آسیب نبیند و دچار خراش نشود می توانید به کمک فوم و یا پلاستیک های حبابی آنهارا محافظت کنید.

• برای اینکه فرش هایتان کثیف نشود،سعی کنید فرشهایتان را درون یک پارچه یا نایلونی بپیچید.

• بهتر است روی جعبه هایی که بسته بندی کرده اید کاغذی حاوی خلاصه ای از وسایل داخل جعبه را یادداشت کنید تا به راحتی بتوانید وسیله هایتان را پیدا کنید.

• در پایان کار اگر ازخدمات ارائه شده توسط شرکت رضایت نداشتید می توانید شکایت و نارضایتی خود را به شرکت مورد نظر اعلام کنید.شاید برای این اعلام شکایت برای شما سودی نداشته باشد اما باعث می شود آن شرکت سعی کند نواقص خود را رفع کند.

اثاث کشی موفق با کمترین هزینه بدون خسارت

اگر باید اسباب کشی کنید باید بدونید که هزینه کم کردن بهترین راه نیست

از بین رفتن وسایل = هزینه مجدد برای جایگزین کردن اثاثیه جدید

پس فکر اینکه یه بارکشی نا مناسب رو انتخاب کنی از سرت دور کن که مطمئن باش وسایلت رو خراب می کنن

اگر باید اسباب کشی کنید باید بدونید که هزینه کم کردن بهترین راه نیست

از بین رفتن وسایل = هزینه مجدد برای جایگزین کردن اثاثیه جدید

پس فکر اینکه یه بارکشی نا مناسب رو انتخاب کنی از سرت دور کن که مطمئن باش وسایلت رو خراب می کنن

صرفه جویی در هزینه های بسته بندی اثاثیه برای اسباب کشی:

تجربه موفقی در این زمینه داشتم که باهاتون به اشتراک میگذارم .

الان فصل جابه جایی و نقل مکان هاست پس دوست دارم کسایی که باید اسباب کشی کنن این مطلب رو بخونن و امیدوارم مفید باشد .

حفظ آرامش خانواده در اولویت است

1- در نظر بگیرید که اگر تا زمان اسباب کشی بخواهید کل خانه را بهم بریزید تا بسته بندی کنید و استرس داشته باشید آرامش خانواده بهم می خوره بنابراین اگر شاغل هستید و براتون مقدوره 2 روز مرخصی بگیرید و وسایلتون رو جمع آوری کنید. تا مجبور نباشید یک ماه در یه خانه بهم ریخته مشغول پیدا کردن وسایلتون باشید. چون نه تنها به سرعت جمع آوری کمک نمیکنه که باعث تنش در خانه میشه .

2-وسایل مورد نیاز جهت اسباب کشی بی دردسر از همسر جان بخواهید که مثلا حدود 20 کارتن موز تهیه کند که هزینه ی خاصی هم ندارد.

همچنین : سلفن های بزرگ و پلاستیک های حباب دار چسب کارتون و ماژیک

3- آیا جعبه و کارتن های وسایلم را نگه دارم یا نه؟!

اگر جا نداری یا همسرت با این کار موافق نیست اصلا مهم نیست کارتن ها را بریز دوز پیشنهادم اینه که اگر برات مقدور بود کارتن سرویس چینیت و تلویزیونت رو نگه دار بقیه اصلا نیازی نیست .

4- کمک گرفتن در بسته بندی

برنامه ریزیت رو که برای اسباب کشی کردی جهت جمع آوری ، اگر دوست نزدیک داری باهاش درمیان بگذار و ازش بخواه توی زمان هایی که برای جمع آوری گذاشتی یه زمانی رو بیاد پیشت برای بسته بندی

پیشنهادم بسته بندی سرویس مبل و میز نهار خوری و سرویس دراور و تختت هست . چون هم خاطره سازی میشه و گپ و گفتی میزنید و هم کاری هست که نیاز نداره خیلی قوانین خودت رو برای بسته بندی بهش بگی

5- بسته بندی سرویس چوب و مبلمان و میز نهار خوری :

بهتره قسمت های آسیب پذیر سرویست رو بپوشانی یه روش خوب اینه که دور پایه های چوبی صندلی هات رو با روزنامه بپوشانی و دورش سلفن بگردونی و ادامه سلفن را بیا تا روی صندلی ها اینطوری آسیب پذیری را 99% کاهش دادی

برای بسته بندی میز چوبی دقت کن چهار گوشه میز را حتما از لایه ضخیم تری استفاده کنی تا گوشه هاش دراثر ضربه آسیب نبینه روی سطح میز چوبی بهتره با پلاستیک حباب دار پوشانده شود و چسب بزنید.

6- بسته بندی یخچال + ماشین لباسشویی + ماشین ظرف شویی +..

حتما پلاستیک حبابدار استفاده کنید و با سلفون محکم کاری کنید

اگر مایل بودید با باربری برای بسته بندی هماهنگ کنید بدونید که خیلی حوصله ندارن همه ی وسایل شما رو بسته بندی کنند پس بهتره خودت با حوصله این کار رو بکنی چون نهایتا میاد سه تیکه از وسایلت رو بسته بندی کنه. پس ریسک نکن

6- بسته بندی شکستنی های داخل دکور و آشپزخانه :

از روزنامه برای پیچیدن این وسایل استفاده کن و در کارتن های محکم قرار بده . سرویستم با حوصله در کارتن خودش قرار بده و از همان جداکننده های فابریکش استفاده کن اگر گم شدن خودت از روزنامه یا پلاستیک حباب دار استفاده کن.

7- نامگذاری محل برای کارتن ها ( خیلی مهم )

یادت نره که روی همه کارتن ها محل قرار گیری وسایل رو ذکر کنی مثلا آشپزخانه یا حال یا اتاق مستر یا اتاق شماره 1- اتاق شماره 2 - تا موقع جابجایی کارکنان باربری اون ها رو به همان محل منتقل کنند .


123